Bonjour le paris.
Follow here!! | Dashboard go to home!!




WannaBe
Saturday 29 December 2012 | 11:13 | 0 Students
Hye dan Asslamualaikum anda anda sekalian . Sudah hendak bukak sekolah
bukan ? Ouhh , so amazing -,-  tahunn hadapan saya sudah 
menjadi antara calon PMR yang terakhir as know as Last Victim ^^ saya amat
bersyukur . ye ke ? mungkin . Disini saya Hajar Ashikin tidak mempunyai idea untuk
berkongsi cerita kepada awak , awak dan awak . 
Im not blogging girl . To be Honest saya buad blog niee untuk 
suka suka jerr . Kelantan People Say "buadd iley puah puah la kaluh . 
watlep watcool watpeace :'DD " 

Oke . Tukar topik ye sayongg . Kita janganlah terlalu percaya kata kata
manis seorang lelaki yang belum kita mengenalinya dengan lebih 
mendalam . Kerana kata kata itu mungkin sebagai pencair hati kita or maybe 
melembutkan hati seorang wanita bernama Hawa :) Sesekali pun 
say to " Jangan " its maybe give you one Dangerous or another thing that make
your HEART Dispointed atau kalau melayu Hati Akan 
Kecewa la . huhu , testing speaking la nak bukak sekolah nie . 

Memang ramai awak awak di luar sana yang Couple , that i right ?
Ini memang perkara biasa . Truthly saya pun penah Bercinta Beruk . 
Im Not Perfect Girl Darling :) Semua orang pernah melakukan kesalahan 
or kesilapan . Manusia tak lari dari melakukan 
kesalahan . 

Thanks btw to guys who make me like CrazyGirl *mungkin*
Memang kalau nak jujur saya tak boleh maafkan awak Bingai --' Sakit hati 
yang ku rasakan ~ Hargai la akuu . Sudah cukup cukup sudah cukup sampai di sini saja daripada hati ku gelisah cinta ku kau balas dengan dusta~  Sedarlah aku yang kau 
sakiti !kini aku bangkit . membuktikan yang aku tak sakit . dengan segala perit yg kau berikan ! yeahh ♥♥ hoho ^^ jiwang pulokk . Ignore it . Im just joking .

Wokey , saya disini sudah mengantuk dan mahu ketiduran .
Lain kali kita sembang lagyy . yeke ? not maybe coz im must going to Jail (asrama)
I hope uoollss tak boring baca saya punya entry .
Not Easy Get Annoying :P Sorry to say .
Baibaibaibaibaibai , leppchiu ><

Just Post A Photo :) Baca Caption tuu !






Older Post | Newer Post